Logistiikan asiakastyytyväisyyskyselyt

Asiakastyytyväisyys on logistiikan alueella erityisen merkittävä tekijä, kun pyritään mittaamaan ja kehittämään toiminnan tehokkuutta. Sen merkitys korostuu erityisesti useisiin toimijoihin ulottuvissa kokonaisuuksissa.

Trans Veritas Oy on toteuttanut logistiikka-alalle useita erilaisia asiakastyytyväisyyskyselyitä

CASE: Transfennica Oy

 

 


 

 

 


  • 04.06.2009
  • Helsingin Palveluauto Oy:lle ja Trans Veritas Oy:lle yhteistyösopimus vuosille 2009 ja 2010 kuljettajien palaute-ja palkitsemisjärjestelmän kehittämisestä.  
  • Lue lisää
  • 19.08.2008
  • Uudenmaan Kuljetus Oy:lle ja Trans Veritas Oy:lle kehitysyhteistyösopimus  vuosille 2008-2010.   
  • Lue lisää
  • 05.04.2008
  • Helsingin Palveluauto Oy:lle ja Trans Veritas Oy:lle yhteistyö kuljettajien palaute-ja palkitsemisjärjestelmän kehittämisestä. 
  • Lue lisää
  • 18.03.2008
  • Säästöpotentiaalit esiin kuljetusketjun energiakatselmoinnilla - lehtijuttu Logistiikkakehdessä.

  • Lue lisää
  • 8.11.2007
  • Trans Veritas Oy:lle menestystä Cleantech Finland ympäristökilpailussa, joka on European Business Awards for the Environment Suomen osakilpailu.

  • Lue lisää
  • 05.05.2007
  • Trans Veritas on tuottanut Lappeenrannan Teknillisen Yliopiston julkaisusarjaan tutkimusraportin Transitoliikenteen turvallisuus-ja ympäristövaikutukset 
  • Lue lisää